Tiden går...

Ja nu är det väl på tiden att jag drar igång med min blogg igen. Kommer kanske inte att blogga precis varje dag, som förr, men betydligt oftare än det blivit det senaste halvåret.

Moa har precis varit dunder-sjuk. Med 40 graders feber, hosta och snorig näsa.
Hon har vägrat äta mat i flera dagar, men nu verkar aptiten ha kommit tillbaka en aning. Så imorgon ska hon tillbaka till dagis. Hon har alltså varit sjuk från fredag kväll till tisdag, rekord av nåt slag, ett dåligt sådant!

Min Ängel, Februari 2012



Jag längtar tillbaka till min praktikplats, Linas trafikskola. Det känns som om jag varit borta en månad! (bara 3 dagar)
Jag hoppas dessutom på att få besked angående jobb efter examen i Maj. Chefen gillar ju mig, och min arbetsinsats, vi kommer väldigt bra överrens. Det handlar ju bara om att hon ska ta steget och expandera företaget och skaffa in en tredje bil. HOPPAS!!!!!

Bekvämaste trafikskolebilen, i alla fall om man frågar mig (och förarprövarna på Trafikverket)!


Gissa hur många klänningar jag hunnit köpt sen jag sist bloggade? haha. Nää det är inte så många, men jag är verkligen en klännings-freak. Jag har inte räknat, men jag måste ju rensa ur min garderob lite då och då för att galgarna tar slut ;) Så jag är ju lycklig nu när vädret börjar bli varmare och man kan plocka fram alla favoritklänningarna. Jag köpte en ny klänning för bara nån dag sen, och den kommer bli SOMMARENS nya favorit tror jag.

Klänning från Monki, 400 kr.

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Äntligen! Säger jag bara. Ja du har ju alltid varit familjens prinsessa med alla klänningar du hade som lite oxå. HIHI. Och äpplet verkar inte falla långt från trädet. Moa ÄR ju bara så GO i sina klänningar, som jag brukar se henne i.



Jag har mött dig lite då o då nu senaste veckorna när du varit på praktiken. Du syns ju på långt håll med din fina hårfärg i bilen. Kul tycker jag. Hoppas det går bra o du får jobb.

Kraaam

2012-03-29 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0