Tjohej!

Livet leker som vanligt.

Jag och älsklingen var på 30 års-fest i lördags, inkl två efterfester och nekande till intäde på krogen, ramlade hem innanför dörren runt 05.30 på Söndag morgon. Helt okej kväll/natt/morgon. Hahaha!

Jag har äntligen blivit färdig med mitt förbannade fördjupningsarbete till skolan!!! Hoppas bara läraren godkänner det också :/

Nu går vi i väntans tider minsan....... Nej inte bebis. Men BIL! :D

Jag har precis fått anställning över sommaren (och med 90% säkerhet så blir det fast efter det), och nu har vi beställt en sprillans ny bil.
Måste bli kvitt vår Volvo snabbt som ögat, nya bilen kommer redan nästa vecka.
Någon som vill ha en Volvo v70 Bifuel -98? Automat, väldigt fin i lacken ;)

Jajaja, här är bild på den NYA PÄRLAN - Kia Sportage!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0