Tisdag den sjätte September

Skoldagarna bara flyger förbi numera, till skillnad från förra terminen! Nu hoppar vi in och ut ur bilarna, åker runt här och där, får hjärsläpp ibland så att "eleven" är på väg rätt ut i en korsning. TUR är det väl att just "eleven" faktiskt är en klasskompis som HAR körkort och kan agera med sunt förnuft ;) Haha 
Men det är HUR KUL SOM HELST!

Idag fick vi lära oss hela övning 3. Vilket innebär, Uppväxling + stanna mot mål + nedväxling.
Imorgon blir det start i motlut! (eller start i backe som man också säger).

Nackdelen med det höga tempot om dagarna är ju att man blir ganska trött när man kommer hem. Men smarta lilla jag tog ju tvätten och allting IGÅR, när man fortfarande hade lite ork kvar efter helgen, så kan jag ta det lugnt och bara småpilla lite här hemma resterande dagar. Smart va?

Har sovit ganska dåligt inatt ocksä, har mycket arga känslor inom mig just nu, men det går väl över snart. Då kan jag fortsätta skita i alltihop som har med den specifika grejen att göra, och vi lilla familjen på 3, kan leva vidare vårat liv :)

På lördag blir det kanske födelsedagsfest för söta Erika :) Om Mummu och Morfar kan ta Moa vill säga :)
Herregud ja! MÅNGA födelsedagar under hösten! Jisses! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0