Sjukling IGEN

Jepp, var tvungen att åka hem från skolan igår, väl hemma så fick jag feberfrossa :( Hade på mig min One piece, två täcken och ett överkast, ändå frös jag så att jag skakade!! Samma hände inatt också... det blir så när alvedonen har kommit ur kroppen. Vi får väl se om det blir så igen om ca 1½ timme.
Jag uppskattar verkligen min One Piece, så jag har köpt en till... Ett annat märke denna gång, och lite gladare färg. Den går dessutom att vända ut och in, så får man en precis likadan one piece, bara i en annan färg! Kul! Two in one.

Min nya One piece, den kan bli orange också :) ÄLSKAR den lila färgen!
Undrar bara när den kommer :S

 
Detta innebär mindre pengar för mig till Kryssningen nästa helg, men jag klarar mig nog! :) Det ska bli sjukt kul att åka på kryssning utan killar med sig ;) Då kan man ju dansa hur länge som heslt utan att behöva tänka på grabbarna som sitter och häckar vid baren, hehe. Girl power!

Länge sen jag åkte med Viking Line! :)



Ikväll ska vi ta oss till Ramnäs och äta lite mat. Moa har ju tjatat om Moffa hela veckan, hon säger hans namn minst 10 gånger varje dag, och så blir hon ledsen av saknad när hon ser hans foto :/ Så idag måste vi åka dit, så hon kan få sig en liten dos Moffa!
Hoppas jag orkar laga maten bara, det brukar ju vara mitt ansvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0