Onsdag den Tjugoåttonde September!

Jahopp, nu har man missat hela SJU DAGAR i skolan totalt redan denna termin :S Inte bra! Men som tur är så har jag inte missat något super viktigt. Har bara fått mindre tid i bilen än dom andra.
Idag hade jag lektionen "Vändning" för första gången, och ja, andra gången blir den nog bättre!

Efter skolan åkte jag och Lindah Darling till Tuna Park! Jag skulle agera Personal Shopper till min kära vän, som ville ha lite mer färg på tillvaron... och färg blev det! Det blev huuuur grymt fint som helst, i första affären vi gick in i. En beige kjol, med en färgglad vid blus i rosa/beige/lila/grönt mönster... jaja, HUR fint som HELST i alla fall!!! :D
Jag hittade såklart också någonting att ta med mig hem, trots att jag har kryssning på lördag!!! Jaja, får bli en liten "snål"-kryssning, men lika KUL ska jag ha för det!
Mitt emellan shoppingen så åt vi lite mat där inne i köpcentrumet, och så SKRATTADE vi en hel del, ibland så tårarna sprutade. Hahaha, alltid så kul att få träna skrattmusklerna lite ;)
Thanks M'darling!

När jag kom hem så var Moa lite tjurig... men det gick över med massa bus! Till slut blev hon helt vild så jag fick lov att lugna ner henne lite, haha. Hon sprang runt och hoppade så att hon nästan stukade foten. Hon lekte nån lek med mig där hon springer allt vad hon har och kastar sig i mina armar. Lilla flicka, hon litar blint på att jag ska fånga henne varje gång, och tur nog så gjorde jag ju det.
Hon somnade sedan bums i sin säng.
Vet dock inte hur det står till med henne egentligen, för jag misstänker nåt i hennes öra. Men hon låter mig inte titta, och hon har ingen feber eller så, så vet inte riktigt vad man ska göra :S

Nu ska jag fixa matlådor, lax och potatismos, till imrgon. Sen ska jag klippa Zsolts hår. SEEEN får jag lägga mig och sova! Jag som blev trött redan i bilen på vägen hem från Eskilstuna :S

 
Här är kläderna jag hittade idag. Matchande linne och kofta. FRESCH!
(Gina+Cubus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0