Lektion 2, ONE PIECE!

Jepp, hade min andra lektion idag, men duktiga eleven Emil :) Fick godkänna honom på Uppväxling och Bromsa mot mål. Men han gjorde mig lite förvirrad när han plötsligt slarvade med att kolla höger sidospegel vid stopp vid vägkant!! Gaaah! Eeeeemmmiiiill!!! ;P Hahahaha
Men han skärpe till sig efter att jag "hotade" med att ta tillbaka honom till ruta 1 i utbildningsplanen. Samma med att han tittade på växelspaken vid växling, behövdes bara lite tomma "hot" så ordnade det sig! Haha. Kul att komma in i rollen som lärare mer och mer, än är det ju långt kvar, men nu känns det att man är på gång i alla fall!
Min klasskompis som sitter i samma bil med mig, och har samma elever som mig, han är så jäkla duktig!! Han har sånt flyt på sina lektioner och får bra samspel med eleven, man har svårt att tro att han också bara haft 2 lektioner med elev liksom. Man får lite prestationsångest måste jag erkänna :/ Men jag ska skita i det... jag måste ju köra på efter min egen förmåga, och jag är lite mer blyg än vad han är har jag märkt :P Jag kände under första lektionen att jag hade svårt för att prata och "störa" eleven Emil när han körde... MEH!! Hahaha, det är ju precis det jag SKA göra! Så det släppte jag idag, som tur var ;)

Imorgon får vi se hur det går för vår Emil och hans nerväxling, så kanske jag får ha "Start i backe" med honom! :D

Idag kom min och Zsolts One Piece!!
Snacka om att jag blev chockad... min var inte samma som jag sett på bilden på hemsidan :S Det finns totalt 5 fel tror jag...
Luvan är RÖD istället för marin med vita mönster.
Finns inga prickar på den. (som jag VERKLIGEN ville ha)
Finns inget mönster på armslut.
Finns inget mönster på benslut.
Dragkedjan har en röd kant istället för vit....

Men den ÄR ju snygg nu med! :D Men jag tänker definitivt ringa och fråga varför dom har falsk marknadsförning på sin hemsida... det är ett allverligt brott. För egentligen har jag inte fått min vara, jag har fått en helt annan :/

Zsolt gillade sin, dock måste vi byta till större storlek. Han ville ha en mycket pösigare, och då finns det bara en storlek som gäller XL!
Min L satt bra, jag ville ha den lite tajt runt höfterna, inte som en hösäck ;) Sen har man ju lite mage och rumpa att fylla ut med också, så den sitter jätte bra!





Jag kommer sitta som en drottning i soffan ikväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0