Kanon helg!

Moa sov i Ramnäs lördag-söndag. Hon hade fått äta massa gott, och plockat sitt eget lösgodis på Konsum, hihi så gulligt! Hon var inte ens intreserad av mig och Zsolt när hon såg oss idag igen, det var BARA mummu och morfar som gällde. Hehe.
Hon kan tydligen säga massa nya ord också.
Korv, Skinka, Ost, Basta. Det avslöjar ju lite om vad hon har gjort i helgen ;)
Hon kan säkert närmare 100 ord nu! Och det kommer minst ett nytt ord varje dag. Jag skulle inte kunna skriva ner alla, för finns inte en chans att jag skulle komma ihåg allt.

Jag och Zsolt hade en jätte trevlig kväll hemma hos en polare Dennis, som ordande en fest i Erikas ära, som fyller år idag :) Helt underbart att "bara" vara på hemmafest och skita i krogen för en gångs skull. Blir mycket mysigare feeling ;)
Vi spelade ett jätte roligt spel på ps3, man ska sjunga och dansa som Michael Jackson!! Det gick väl rätt så bra på dansfronten, men sången gick inte lika bra. Kunde ju inte texten för 5 öre!! :S

När festen tog slut gick jag, zsolt, brigita och chrille en liten promenix till Milles och köpte Kebab! Jag tog kycklingkebab, fan vad gott det är! Fast det var lite väl mycket peppar på tyvärr, så fick lite chock i munnen :P men gott ändå.

Sen satt vi ett tag hemma hos dom. Jag fick prova Chrilles one-piece!!! Oh, i´m in love! Jag trodde aldrig att jag skulle vilja ha en sån, har tyckt att dom är skitfula. Men, fashion-victim som man är, så faller man ganska snart dit på det iaf! Chrilles va riktigt fin också! Så idag har jag hittat en som jag gillar till tusen procent! :D Hoppas den kommer hem snart, så jag slipper sitta och frysa här i soffan ;)

Min One piece LÄCKER! Lyckade dessutom övertala Zsolt om att han behöver en också, dock i lite tunnare material. Hittade en skit snygg som kommer passa honom fint!


Jag VILL ju så gärna att dom ska finnas för små barn också!!! Men hittade bara till barn mellan 5 och 10 år :( SYND! Moa skulle ha fått en "Lusekofta lila", hade varit ADORABLE!

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

One-piece har vi haft redan i över ett år. Kolla in Robins (som han fick ärva av Jerry) det finns för barn från stl 80- 160, där vi köper dom i BJURSÅS!!!! Ska iväg till bjurs snart så vi behöver nya för killarna har växt ur sina. Ska nog dit om ett par veckor o inhandla sådanna. Ska jag se efter en rosa eller lila till lilla moa kanske? Fanns ju förra året i dom färgerna oxå. Vi "husvagnsfolk" var lite före er tid ;) Det är ju ett helt underbart ställ att ha på sig när man går från relaxen till husvagnen och det är 30 minus grader. Även sitta med den på kvällarna runt lägerelden på höst/vår. Brukar skoja med alla runt omkring, att vi är en slags "sekt" och vi sjunger "Kumbaja".

Kraaam

2011-09-12 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0