Tisdag den Artonde Oktober

Igår kväll satte jag igång med projekt "städa ur walk-in-closet". Det tog TVÅ timmar, och vips så har jag slängt säkert hälften av allt bråte som fanns där inne, om inte mer. Det var kul att hitta massa gamla saker om väkte minnen till liv. Bl.a. mina absolut favorit örhängen och halsband från när jag var 14 år och gick på högstadiet, och ett armband som jag köpte 2007 när jag och älskling var i Helsingfors första gången tillsammans.  Mycket minnen! Vissa saker fick stanna kvar, men mycket slängdes som sagt. Men skönt att det är gjort nu, inga skelett i garderoben här inte ;)

Inatt vaknade Moa klockan 03.00 som vanligt! Panik-grät och ville inte sova. Vi la oss i vår säng, där somnade hon ju efter mycket bök och stök. Men JAG kunde ju inte somna om! Moa hostar och snorar mycket på natten också. Hennes första förkylning höll ju på att gå över, men nu blev det värre igen :(
JAG börjar också känna mig krasslig IGEN!! OH NOOO!!!
Känner lite knas i halsen och bihålorna... men förhopningsvis blir det inte värre än det är nu.

Jag var ner på stan och hämtade Moas 1 års foto, som varit inne för ramtillverkning.
Jag kom på nu att det kommer bli lite tajt på väggarna här hemma om vi får fler barn... Moas foto är nämligen 70x70 cm stort med ram! Men fint blev det. Hela kalaset med foto+ram gick på totalt 2486kr. Vilket jag trodde skulle bli mycket dyrare, så jag är nöjd! Tänkte lägga upp bild sen när pappa varit här och borrat lite hål i betongväggen så vi får upp tavlan :)

Nu har jag Zsolt äntligen hittat en parfym som han skulle vilja ha, det tog ju bara 5 år för honom att glömma Marc'opolo Blue (eller vad den nu heter) som inte finns nånstans att få tag på!
Calvin Klein Shock luktade han på hos Kicks i helgen, och nu har jag beställt den till honom.
Köpte även Shock for Her till mig :) Så vi matchar varandra i parfym ;P Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0