Hemstudiedag

Nu har jag precis skickat det sista mailet till min lärare, mer tänker jag inte göra idag. Hoppas hon godkänner min enkät som jag har gjort. Jag kommer att lägga upp en länk här på min blogg också, sen är det bara för er att svara på 6 stycken frågor som handlar om fartkameror/trafiksäkerhetskameror. Och ni behöver inte vara blyga, låt personen som sitter bredvid er också svara på enkäten, ALLA SVAR BEHÖVS!

Ja, ni som undrar "Vad är det hon babblar om?"
Jo jag håller på med ett fördjupningsarbete i skolan, som är som typ vårat examensarbete. Och detta skall helst vara färdigt till JUL! Jaaa, men det är luuugnt. Jag jobbar ju alltid bäst under lite press ;)

Nu kom min lilla familj hem.
4 timmars aktivt jobb får räcka för idag.
AJÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0