Tisdag den Sjuttonde Maj!

Fick hemstudier på eftermiddagen, efter att jag bad om det :P
Hade varit billigare att stanna kvar i skolan, för jag åkte till Tati för att kika lite och köpte en kavaj/kofta jag såg där i söndags. Då hoppade plötsligt en fin 60-tals inspirerad klänning på mig och skrek "KÖP MIG SAARAAAA!"
Spenderat resten av mina "spending money" för denna månad, tog bara 5 dagar HAHA, så nu sitter jag hemma och funderar över skolarbetet. Men kommer ingen vart, så jag lägger upp lite bilder istället :P


Moa imorse :)



Klänningen + vita kavajen.
Klänningen har knappar längs hela vägen fram, och så är det ballongmodell på kjoltyget :D
Kavajen/koftan är av mjukt tyg utan knappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0