Stadskörning

Åkte med på en stadskörningslektion idag, med 2 tjejer ur den andra klassen. Eleven var en kille som går transport på edstömska. Han va ganska duktig, men blev lite för stressad och ofukuserad vissa gånger. Glömde dessutom döda vinkeln ett antal gånger och tvekade vid ett tarfikljus så vi blev ståendes mitt i korsningen. Men annars gick det bra! :D Hehe.

Efter det hade jag det sista provet för denna termin! Det gick jätte bra, blir förvånad om jag får annat än alla rätt faktiskt ;) Kanske finns chans att få VG i trafikförfattning, det vore GRYMT!

Nu är det enda som återstår en redovisning av Lektion 7 nästa vecka, materialet är redan klart för jag och Joni är så duktiga :)

Ikväll ska vi ta det lugnt och mysa bara, vi lilla familjen. Det blir nog Tacos dessutom, om jag får bestämma, och det gör jag ju! Haha.

Nu väntar jag bara på att de 2 andra i min lilla familj ska komma hem, så kan vi catch up lite med varandra och sen gå ut och leka i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0