Lördag den tjugoåttonde Maj

Vaknade i lagom tid idag, klockan 9 :)
Vi somnade framför tv;n igår kväll, haha! Men jag vaknade klockan 3 och slängde mig i sängen. Zsolt gick inte att väcka som vanligt.

Zsolt ska hjälpa sin kompis att flytta idag, han ska faktiskt typ bli grannar med oss, haha! Ska bli trevligt med lite bekanta ansikten i närheten.
Jag och Moa ska iväg till Zsolts föräldrar och hälsa på så länge :)

Senare i eftermiddag kanske vi ska gå på marknaden i rocklunda. Får se hur vädret ser ut då, än så länge har det inte regnat men det ser ju inte så lovande ut.

Känns så konstigt när man tänker på att jag nu inte behöver åka till skolan på 3 månader! Shit, saknar det nästan redan... NÄSTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0