AAAJJJ

Idag har jag haft storstädning här hemma. Det hade inte varit så jobbigt om det inte vore för mitt förbannade finger!

Jag skar mig nämligen när jag gjorde sallad för nån dag sen. Det blev resultatet av en aldeles för stor kniv för uppdraget kan jag lova! :S Hade liksom vår strörska kockkniv till en liten bit sallad. Dessutom var jag stressad!(Jag får ju skylla mig själv)
Jag liksom sågade in kniven i toppen av min vänstra tumme, lite av nageln följde med också. Så nu såtter det en hudbit löst och ett djupt sår där under :S Ursch!

Det såg så bra ut imorse, efter att jag gjort rent det igår kväll och sovit 7 timmar, men sen så fort jag satte igång med städningen så kom jag åt fingret lite då och då. Kände då hur det började pumpa i tummen, och jovisst, blod på golvet. Alltså, det bara rinner blod när det lilla som läkt ihop liksom spricker upp igen. eeuuuww!

Aja, nog om blod...

Eller vänta! Vi såg en film igår, HUSK. Den va mega läskig och vi hoppade till flera gånger och hade svårt att somna efter det. Så den kan jag rekommendera för dem som vill se en läskig/blodig film.

Nu är det storstädat här hemma iaf, tog hela dagen. Så imorgon ska jag gotta mig själv med att sola heeela dan och bara vara i mina egna tankar.

På onsdag är det Moas sista dag på dagis, då slutar hon tidigt, men innan det ska jag tvätta.
Senare samma dag kommer mummu på besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0