Update

Ja, jag mår väl inte på topp just nu. Därav så lite updates :/
Är förkyld och lite "nere".
Det är mycket som snurrar i huvudet just nu.

Men skolan går bra, men mycket att göra! Ska hålla lektion på onsdag nästa vecka. Så på söndag blir det att plugga ihop med en klasskompis.
Moa trivs på dagis, har dock bara gått 2 dagar denna vecka eftersom HON först var sjuk, och sen var jag hemma, så då fick hon också vara det.
Men idag hade hon fått måla med fingerfärg igen. Fröken visade mig även bildbevis på det, och Moa hade verkligen färg i hela ansiktet och på hela kroppen. Hon hade ÄLSKAT det! :D hihi

Nu är Zsolt hos en kompis och jag är själv.
Imorgon ska jag träna Thai Boxning! :S

Kommentarer
Postat av: bigi

Jag hoppas att de löser sig!! Saknar er <3

2011-03-06 @ 15:13:28
Postat av: Syster-Yster

Tråkigt att du är nere.

Fast det är ju jag oxå. Jobbar ju sista dagen imorgon. Ska till rekryteringsmässan på tisdag och se vad det är för något. Suttit i helgen och gått igenom CV och personligt brev och gjort några utskrifter som jag ska ta med mig.



Lilla Jerry mår bra efter omställningarna. Han hasar sig fram på rumpan nu, som bara den, och verkar inte ha ont längre. Sov ju inget dom 2 första nätterna för smärtan, fast han fick smärtlindring, men nu inga problem. Han är på så gott humör också. En annan hade väl vart helt uppgiven, med hela benet i paket som han har. Men barn är ju helt fantastiska på att ställa om sig (aklimatisera sig). En vecka avklarad, återstår 3 innan gipset åker av. Hoppas bara han håller samma glada humör fram till dess, men jag tror nog att han kommer känna av lite stristess, så småningom. Nej ska sova nu och upp i ottan för att skjutsa Jerry till farmor, som lovat ta hand om honom nu när han är sjukskriven från dagis.

KRAAAM

2011-03-06 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0