super-awesome

Igår hade jag en super-awesome-time med delar av min klass och nästan hela den andra klassen på trafiklärarutbildningen!
Vi hamnade hemma hos Axel som bor på Skiljebo, istället för den där lokalen i skultuna, men det gjorde albsolut ingenting! Det var nästan bara bättre, att ha närmare hem.
Nu har man lärt känna den andra klassen mycket bättre och även fått bjuda på sig själv litegran ;) Toppen!

Vi var 4 pers som gick vidare till Blue Moon runt klockan 00.30. Men där blev jag inte långvarig, utan gick hem efter 30 minuters dans. Hade ju dansat som en "cazy person" hela kvällen på festen :P Hehe.
En helt klart minnesvärd och perfekt kväll!

Idag blir det familjemys för hela slanten. Ska ut strax och rasta Moa och ta en mysig promenad i solen!
Älskar min lilla familj ♥

Bjuder på en bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0