sjukhusbesök, handla, baka bullar

Idag har vi kommunikationsproblem här hemma.


Men vi tog oss iaf till infektionskliniken där Zsolts farfar ligger. Han har fått blodförgiftning :/ och det är inte lätt att bli av med när man är så till åren som han är. Men han blev glad av att se Moa i alla fall :) Och mig också :) hehe. Sjuksköterskan berättade att dom inte vet riktigt vad som orsakat blodförgiftningen, men att dom har några teorier.
Stackars Lajos, hoppas han blir bra snart och slipper ha ont!

Efter besöket åkte vi till affären och handlade ingredienser till kanelbullar! :D Så här ska bakas. Har sjort en deg på ca 100 bullar. Mums. Synd bara att mina smaklökar inte riktigt fungerar än efter sjukdomar hit och dit, jag får fantisera fram smaken :P Zsolt och Moa får ju njuta i alla dall.

Sen funderar jag på att börja mitt årliga projekt "att-bli-blond-till-sommaren". Men vet inte riktigt var jag ska börja! Slingor? ljus toning? intensiv blondering? herregud jag vet inte :S Det bästa vore ju att gå till frisören att få det fixat av dom, men jag har tyvärr inte 2000 spänn att ge dom efteråt :P

Fick en rolig kommentar av Zsolt idag... eller snarare mindre rolig. Jävla idiot. Att man inte kan tänka INNAN man öppnar käften.

Kommentarer
Postat av: bigi

De me farfar är ju midre kul =/



Men att du ska bli blond är riktigt roligt :D Du är så fin i de =)



Sen är jag nyfiken vad min kära kusin sa till dig :/

2011-03-27 @ 13:59:36
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0