Planerat en vecka framåt...

Nästan i alla fall.

Måndag: Hade sovmorgon, gick upp klockan 9.30. Fixade mig i ordning och åkte sedan för att hämta upp Ivan, köpa mat, åka till skolan och käka, och sist men inte minst GÅ PÅ LEKTION. Och det blev en lektion utan dess like. Det var Lasse och Yakob i klassen som pratade om "stanna & parkera". Hahaha, vilka stollar!
Hämta Moa från dagis. När jag kom hem var det dags att städa och plocka med grejer, sedan laga mat och utfodra Moa, sedan passade jag på att plugga en stund. Sedan var det dags att mysa med Moa innan hon skulle sova. En gansla bra dag idag, förutom att jag och Zsolt knappt pratat med varandra idag. Men helt ärligt så känner jag inte för det heller. (sur)

Tisdag: Börjar skolan klockan 8.40, ska ha tung lektion på förmiddagen och efter lunch är det jag SJÄLV som ska stå för undervisningen, tillsammans med Sarhang och Lasse, om motorlösningar och turbo/kompressor. Jag är nöjd över att jag fick miljö-delen, för det KAN jag i alla fall!
När jag hämtat Moa från dagis, ca 16.15, så tänker jag gå ut och ta vårens första joggingtur! Wish me luck!

Onsdag: Skola 8.40-14.00. Redovisningar att lyssna på och lite trafikförfattning.
Hämta Moa från dagis, sedan hem och tvätta hela kvällen.

Torsdag: Skola 8.40-16.00, sedan hoppas jag att det bär av hem till familjen Lindvall, då min kära svåger Xter (haha, Christer) fyller år! :D Om både DOM och VI är friska vill säga. Hoppas hoppas hoppas. Jag vill så gärna att Moa ska få träffa sina kusiner och leka lite :)

Fredag: Skola 8.15-11.40, sen ska jag träffa Maria på stan!!! :D Det ser jag verkligen fram emot, det var ett tag sen vi sågs. Vi kanske ska käka lite och mysa i affärerna :)

Lördag kanske det blir Thaiboxning.
Söndag vet jag inte än faktiskt.

Måndag & Tisdag v.12 har jag HEMSTUDIER! :D
Hade dock varit mer underbart om vi INTE hade fått 2 nya skriv uppgifter att göra på dessa två dagar :/
Sammanfatta och reflektera ca 30 sidor sammanlagt. Men men, det är bara att tuta och köra! *tut tut*

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Ja, det ser ut som du har fullt upp.

På söndag, som du inte plannerat nåt, så kanske vi skulle kunna komma förbi på em fika om det passar?! Vi är hemma denna helg oxå. Angeltävling på lördag och Jerry ska på kalas på söndag fm. Det var ju ett tag sen sist vi sågs. Ja om alla är friska vill säga. Moa är väl bättre nu, fast det hör ju till med en massa sjukdommar i början av dagis vistelsen. Dom kommer ju i kontakt med så mycket nya baciller och virus så fort dom börjar på nya ställen som dom inte är vana att vistas i. Jag hörde någonstans att från fördseln till tonåren så ska dom gå igenom tusen förkylningsvirus, tror jag det var. Det var iallafall en hiskeligt massa. Alla inte lika stora förstås.

Kraaam

2011-03-15 @ 18:35:47
Postat av: bigi

Hej gumman! Låter som du du har väldigt mycket att se fram emot :D Hoppas skolan går bra! Har saknat dig på bloggen (A)



Hoppas även att vi kan ses snart när alla är friska och krya, om inte annat så är de förmodligen inflyttningsfest 1a april :D Ni är jätte välkomna :D

2011-03-16 @ 00:32:53
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0