Tisdag den sjunde Juni

Haha, känns som måndag idag!!!

Vi var i Västerfärnebo igår och hälsade på min store-storesyster med familj.
Vi blev bjudna på grillat, mums! Och sen bjöd jag på desserten, en smulpaj som jag gjort på morgonen, serverades med vaniljglass.

Vi åkte sedan och badade i en sjö! Moa var lite skeptisk först, för det va rätt så kallt, men sen tyckte hon det va ganska kul. Om inte annat så blev hon svalkad i alla fall, för när vi åkte hem sen så somnade hon i bilen :)

Idag ska vi bara vara hemma och leka i lekparken, för vädret är ju inge vidare :/
Men än så länge har varken jag eller Moa haft lust till att göra nåt, men jag ska dra ut henne i lekparken senare.

Ååå vad jag är förväntansfull på min nya mobil :D Tänkte först inte ta nån speciell mobil, eller dyr för den delen, tänkte ta en halvgammal Smasung med touch-skärm bara, inge Android eller Smartphone. Men nu fick jag ju sån bra deal av Tele2, så det va väl bara att slå till. Så jag kommer ha den "senaste" mobilen under sommaren i alla fall, sen kommer det väl en ny model igen. Haha.

Denna vecka kommer väl skattepengarna också, det blir trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0