Bilder :)

Tänkte bjuda på lite bilder :)
Zsolt var på experimenterings humör igår och gjorde korvsoppa på lite saker som vi hade hemma :) Det blev gott sa han. Men jag vet ju inte, för jag hatar soppa, och korv!! :P

 
(klicka för förstoring)
------------------------------------------------------------------------------
Det var Moas sista dag på dagis idag. Det var roligt att hämta hem henne, för det kändes som om hon var redo och visste vad som gällde. Nu ska vi vara hemma tillsammans i några månader och ha roligt, tills det blir dags för nästa inskolning, då på hennes riktiga dagis :)

Moas första teckning hon gjorde med fingerfärg på dagis, sitter nu fint på vår frys :)


-----------------------------------------------------------------------------
Min mobil fungerade inte imorse, touchen var helt paj, den kände inte av mig alls :S Så jag fick ju självklart panik och började leta efter ny mobil. Så jag förlängde mitt abonnemang och tog en Samsung Galaxy S2, den allra NYASTE samsung :P Den kommer hem om 3-5 dagar, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0