Besök igår

Igår fick vi besök av Zsolts vän Micke med familj. Dom fick en liten bebis för 3 månader sen och nu var första gången jag såg henne. Hon va SUPER DUPER SÖT, lilla Ella :)
Zsolt fick självklart bebifeber igen dock :/
Men jag är INTE redo att bli 2 barns förälder än. Det är för många pusselbitar som ännu inte är på plats tycker jag. Det visar sig när jag tycker att det är dags, men just nu trivs jag super bra som vi har det :D

Detta kort togs när Moa hade fötts. Micke var då på besök och verkade ganska faschinerad av lilla Moa :)


Denna bild tog jag igår, ombytta roller! Nu var det Zsolt som fick sitta bredvid och faschineras av lilla Ella :)

--------------------------------------------------------------------------
Idag har jag bakat kakor, medan Zsolt och Moa var iväg på besök.
Städat har jag med gjort... och klippt min lugg.
Gud vad jag älskar sommaren, man får så mycket energi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0