Allt löser sig till slut...

Hallelulja, nu har jag min nya mobil i handen :D
Klyftiga lilla jag kom på att jag kan ju gå till en butik och fråga om dom har samma erbjudande som tele2 kunde ge mig... och vips så fick jag min mobil och förlängda abonemang på 30 min! Hahaha, kunde ha suttit telefonlös i 3 veckor i onödan.
Så nu kan jag ringa och ta emot samtal igen! :) och mycket, mycket mer dessutom. Shit jag fattar inte så mycket av telefonen just nu, men man kommer väl in i det så småningom antar jag.

Idag var Moa och jag i Ramnäs och hälsade på mummu. Åt potatismos och lax till lunch, mums!
Imorgon ska vi träffa alla Moas dagiskompisar en sista gång på hennes förra dagis :) Dom ringde och bjöd in oss till klockan 09:30 imorgon, det var trevligt! Det ser vi fram emot.

Kommentarer
Postat av: bigi

Avbokade du den mobilen som du hade beställt också`? Så att du inte får hem en till hehe :P

2011-06-15 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0