Sorry!

Men bloggen har liksom fått hamna lite på hyllan nu under sommaren, med väldigt få inlägg. Men sommaren har ju så mycket mer att erbjuda ;) Hehe.

Men idag är en ganska tråkig dag, med riktigt GRÅTT väder, ursch!

Och jag har fortfarande varit trött efter helgens bravader. Nu får jag ju skärpa mig tycker jag! Kan ju inte vara trött i flera dagar efter lite kalas, jag är ju fortfarande bara 21, inte 61... men heller inte 17 :/ Hahah, jisses DÅ var det drag i en kan jag säga. Nu är det väl bra att man blivit lite äldre och "lugnare". Hehe

Denna helg är det party igen, POWER BIG MEET! Moa ska till farmor och farfar över 1 natt igen. Snart åker ju de iväg på semester i flera, flera veckor så det är bra att Moa får lite tid med dem också :) 4 veckor är ju en himla lång tid för en liten tjej som Moa :)

Hon saknar redan Mummu och Morfar en hel del, och de har bara varit borta på semester sen i torsdags. Haha. Hon frågar efter dem varje dag och vill titta på bilden av dem som jag har i mobilen. De åkte till Finland med husbilen och ska vara borta i 10 dagar. Skönt för dem att komma bort lite.

Denna vecka har vi inte planerat något speciellt, förutom det vanliga, tråkiga: Städa, tvätta, laga mat.

Min diet går jätte bra för mig. Jag äter ett mål mat till lunch, och den består varannan dag av kycklingsallad, alltså inga kolhydrater, och varannan dag får jag äta fullkornspasta eller liknande. Resten av alla mål är frukt & grönt eller Nutrilett Shake. -4 kg redan!!
Och ja, jag har hört skräckhistorier där folk går upp alla kilon x2 när de slutar med dieten. Men dööh, jag kan fortsätta med denna diet resten av mitt liv om det är det som behövs. För på HELGEN tillåter jag mig att äta sånt som kanske inte är fullkorn och fullt lika nyttigt ;P Men faktum är att jag mår dåligt så fort jag får i mig sånt, rent fysiskt faktiskt! Min mage blir fucked up direkt! Som igår, då blev det bakis-pizza från Hemdals. Det tyckte INTE min mage om. Och sedan samvetet på det... nej, det är bättre att hålla sig borta från sånt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0