Moas lår

Moa har fått en läkartid till imorgon, för hon har något hemskt sår på låret. Jag hade inte ens upptäckt såret själv det va Zsolts mamma som märkte det när hon skulle byta blöja på Moa i lördags.
Nu har det bara blivit värre :/ Det är som ett litet sår i mitten, och runt om är det rött och svullet, och huden försvinner i en cirkel runt om det lilla såret. Idag skalades mer hud bort från låret, ursch! Stackars liten! Jag fick panik direkt när jag såg hur mycket värre det blivit, och efter mycket om och men fick jag kontakt med läkarvården. 10.30 imorgon ska vi dit.
Hoppas det inte är något allvarligt, men hoppas att dom kan peka ut VAD DET ÄR!
Jag tycker det ser ut om ett getingstick, men vart och när skulle hon ha fått det??? Hon borde ju liksom ha börjat gråta eller nåt då :/
Jobbigt att inte veta...

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Hon blev ju rädd hos oss när ni var här sist. Hon peka och var panikslagen mot just ett getingbo under bordsskivan där du satt. Morfar tog bort sen. Så kanske hon blev stungen då?

Kraaam

2011-07-06 @ 08:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0