Hårprodukter, Kryssning, Uppkörning

Igår kom det hem en massa hårprodukter :) Och mitt hår mår verkligen bra idag! Nu är jag äntligen lugn inför Fredagens bravader, för jag vet att jag kommer bli nöjd med håret. Vet dock inte vad jag ska ha på mig!
Vi ska fira en kompis som fyllt 25, så det blir lite förfest och sen blir det Sjökrogen tror jag :) Det va ju huuuur länge sen som helst jag var där. Innan jag hade Moa, typ sommaren 2008.

Jag beställde en Kryssning igår ^^ Efter att ha pratat med Mamma om hon kunde ha Moa då, och hon ställde så gärna upp!! :D
Jag och Zsolt åker den 21 December från Sthlm, vi ska sova i en mini-svit med balkong och separat sovalkov och hela köret! Sen den 22 December ska vi tillbringa dagen med lite julshopping i vackra Helsinki ♥ Och sen på vägen hem blir det spa med massage och massa annat lyx, ÅÅÅÅ JAG LÄNGTAR!! Det var ju inte en billig resa direkt, men jag tänker såhär: Vi åker aldrig på någon fin semester på sommaren för Zsolt får aldrig nån betald semester från sitt piss jobb, så därför unnar vi oss någonting härligt på vintern istället när han ändå går hemma :) Dessutom är det vår 4½ års dag den 23e december :D
Nu ska vi åka med Viking Line, det är synd att Birka inte gör längre kryssningar än till Åland :/ Hoppas att det är lika lite folk på båten som det var förra året när vi åkte med Birka, det var hur mysigt och lugnt som helst, inte kö någonstans, inte vid poolen, inte vid spat, inte på tax-freen, inte i baren, inte på restauranger INGENSTANS!

I eftermiddag ska vi åka till Ramnäs, Zsolt ska få övningsköra lite inför uppkörningen imorgon. Herregud! Det är ju fredag IMORGON!! Nu gick veckan fort helt plötsligt.
Moa ska till Familjen Lindvall i suuuura, det skulle hon säkert se fram emot om hon var lite äldre och kunde se fram emot saker :) Hehe. Men jag har frågat henne om hon vill sova hos Robin och Daniel, och det vill hon minsann!

Jag måste köpa slingblond till mig ikväll, och ta bort den här röda slingan jag har i håret, det är så jobbigt att den blir så urtvättad så fort! Jag längtar dock tills jag ska färga hela håret rött igen, det är mycket lättare att bibehålla den starka röda färgen på HELA håret istället för på en liten slinga, får se... kanske till hösten ;)

Mini-sviten :D Myyyys♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0