Fästing, "jobbig" dröm, tvätt, grubblare

Nu är Moas lår redan lite bättre. Dom plockade bort det konstiga svarta om satt i såret och gjorde rent. Dom trodde att det va rester av en färsting men det var svårt att se ordentligt. Så länge Moa inte har någon feber och så länge såret läker istället för att bli värre, så är allt som det ska! :)

Ursch jag drömde en "jobbig" dröm inatt igen.... eller den är inte jobbig i sig. Utan det blir bara jobbigt när jag vaknar och måste gå och tänka på den drömmen hela dan. Vill ju på sätt och vis att den ska slå in, men ändå inte.

Idag har vi inte planerat mycket, ska väl ta en promenix med lilltjejen, hon brukar numera gå ute med sin dockvagn, då är det mindre risk att hon springer iväg från mig. Hehe.
Dessutom ska jag väl städa, och plocka in tvätten som jag tvättade igår kväll.
Igår va jag helt slut efter klockan 22, men hjärnan ville inte somna före tolv iaf! Låg och tänkte i 2 timmar!! Inte klokt.


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Jag känner likadany när jag ska sova. Går och lägger mig skapligt men ligger i timmar och bara snurrar runt i sängen. En annan behöver ju inte gå upp kl4 för att åka till jobbet det räcker med 7 eller 7.30. Har 3 veckor kvar innan semestern, men det går nog fort för hela våren har gått fort på det nya jobbet.



Skönt att Moa mår bättre nu. Pojkarna blev lite skraja när jag berättade om hennes sår. Ge henne en kram från mig.... och Dennis.

Kraaam

2011-07-08 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0