Uppdatering!

OJojoj, nu har jag inte uppdaterat på ett tag :S
Jag tar allt i korthet... ska försöka i alla fall!

I fredags var Moa hos barnvakt och vi passade på att gå på bio. Vi såg Meet the Parents - Little fockers. Den var INTE lika bra som vi trodde! Ettan och Tvåan är ju klart bättre. Dom har verkligen mjölkat ur det sista ur den storyn :/

I lördags skulle vi hämta hem Moa, smatidigt som vi firade att Arpad fyllde 13. Vi åt god mat och god tårta. Sen ringer Sirpa & Christer och undrar om vi vill följa med ut och bowla och dricka drinkar! Det ville vi ju hemskt gärna. Till en början tvekade jag ju lite, med tanke på Moa. Men hon kunde stanna kvar en natt till hos barnvakten och ha roligt där.
Så vi åkte till sura och hämtade CSL och sen hem till oss för att förkröka och göra oss i ordning! Som tur var så hade jag redan lockat och suttit upp håret på morgonen, så det behövdes bara byta kläder och sminka lite extra! :D
Vi hade SKIIIIIIIT KUL under hela kvällen! Vi tog taxi till Strike, eller först till bankomaten, där Sirpa agerade som mitt kreditkort :S Annars hade vi inte kunnat följa med :)
Bowlingen gick väl sisådär, jag ledde över Sirpa till en början i alla fall, men sen kom jag sist, ju mer drinkar vi köpte. Haha!
Efter bowlingen gick vi till Blue Moon Bar!!! Där dansade vi allihopa heeela kvällen! Så himla roligt! Träffade på Brigita och gänget också ett tag, men sen försvann dom.
Vi var kvar ända till stängning. Jag gillar sånt, att man går till 1 ställe och sen stannar där resten av kvällen och ser till att alla hänger ihop. Zsolt drack väl lite vääääl mycket tyckte. Han blev dryg till slut faktiskt, men han dansade ju faktiskt! Så då ska jag inte klaga :D

På söndagen hämtade vi Moa runt klockan 16 och åkte till Ramnäs för att hälsa på/hämta CSLs barn också. Dom verkade ha haft en bra helg som också :) Mamma och Pappa var lite trötta bara ;P Men tröttast var nog Christer! Hehe.

Ja, och igår började ju jag skolan! Det gick ju bra, den korta lilla dagen vi hade igår. Vi fick lite info, lite papper och en presentation av ämnena och lärarna.

Idag började vi lite smått på allvar. Jag tog med min egna dator till skolan, vilket dom rekommenderade. Vi skulle ju göra en presentation av oss själva först, men icke då! Vi ska para ihop oss 2 och 2, sen ska vi lära oss allt om den andre personen, och det är DEN personen VI ska redovisa! Alltså ska vi presentera varandra, med hjälp av Word eller Power Point eller så.
Jag och Lotta från Stockholm kom på en rolig presentation som jag tror kommer stå ut ur mängden.
Det är roligt att vi är 20 personer i klassen, och i allt mellan åldrarna 21 och 45+ skulle jag gissa på! :D Haha! 
Jag har redan hittat några i klassen som jag trivs bra med, både killar och tjejer. Det här kommer bli toppen!

Imorgon eller i övermorgon ska vi göra vårat körprov! Idag gjorde vi nämnligen Teoriprovet, dock får vi inte resultatet förns nästa vecka. Men det kändes bra, bortsett från dom kluriga frågorna om vägmärken!

Nu ligger Moa och försöker somna, hon har varit på dagis under eftermiddagen idag. Det hade gått lite sådär, hon blev bara lämnad i 30 min. Imorgon ska hon dit på morgonen igen, det verkade funka bättre för henne.

Zsolt är på träning och jag ska duscha! Fy vad mätt jag är, trots att jag åt för ca 1½ timme sen. Jag gjorde samma mat som vi blev bjudna på i helgen. Mossaka (eller hur det stavas), fast jag hade i lite PiriPiri och vitlök så det blev STARKT! MUMS! :P

Kommentarer
Postat av: bigi

HAHA förlåt råkade komma åt enter knappen haha så de var därför de blev några tomma inlägg hehe :P



--------------------

De jag tänkte säga var att du ska vara glad att ni höll ihop, jag blev dragen fram och tillbaka av en massa sen tappar jag bort alla =( As trist så de var därför vi åkte hem :/

2011-01-22 @ 17:23:32
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0