Tacka gud för Spotify!

Nu sitter jag i skolan... ska väl egentligen hålla på med ett presentationsarbete, men jag känner mig klar med det, måste snacka ihop mig med min partner bara.

Och trafikprogrammet funkar inte heller! Det krånglade för alla datorer igår eftermiddag också, och lärarna veckar inte ha gjort nåt åt det :(
Så just nu sitter väl hela klassen och kollar facebook och massa annat tjaffs :P

Tacka gud för Spotify!

Idag förväntar jag mig att köra ecco-driving med en lärare. Det tar ca 1 ½ timme.
Igår fick jag backa runt en bana, tyvärr var deras bättre bilar antingen upptagna eller trasiga, så det fick bli en sliten gammal Opel minibuss! Hahaha! Men det gick bra, fick godkänt redan första försöket :D (och det fick inte många kan jag lova). Men det var ju skit kul! Först backar man mellan massa koner, i en sväng, och efter det ska man direkt börja backa zick-zack och efter det ska man ratta in i ett "garage", dom bara har ha 5 cm marginal på sidorna. Grejt! I love a good challenge!

Men som sagt, idag vill jag köra ecco driving med Mats, jag får vara snabb och räcka upp handen när han kommer tillbaka.

Moa går på dagis lite längre stunder själv nu. Igår hade hon provat att äta lunch och sen vila där. Hon hade jätte svårt för att somna berättade dom, men sen somnade hon i Monas knä och sov i 30 min. Alltid nåt :) Hoppas det går bättre idag! Imorgon är ju sista inskolningsdagen, på måndag börjar allvaret!

Nej nu blir det SYSTEM OF A DOWN!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0