sovdags - inte då!

Igår kväll var jag sjukt trött! Jag somnade klockan 19 i soffan, strax innan Moa skulle nattas, så Zsolt fixade det själv. Sen låg ju jag och sussade i soffan fram till 23, Zsolt passade självklart på att spela ;)
Men hur som helst, så var det jävligt dumt att sova så länge! Jag drömde att jag bad Zsolt väcka mig klockan 20, för att jag ville kolla på Familjen Annorlunda och Spårlöst, men som sagt, jag DRÖMDE DET! :S Så jag väcktes ju självklart inte.
Snacka om att jag hade svårt att somna i sängen sen klockan 23. Omöjligt!
Vi låg och snackade och busade till typ klockan tolv, sen insåg vi att vi inte var trötta, så vi klev upp igen.
Klockan 02.30 kom vi i säng igen! :S Inte bra!
Så idag har vi båda varit trötta. Men jag köpte en varsin Red Bull åt oss, och vips så har vi klarat av den här dagen också! :)

Jag fick t.o.m så mycket extra energi så jag har plockat bort julen och tvättat all tvätt som samlats sedan den 21:a Dcember (alltså ganska mycket!!) Men det gick smidigt och utan problem. Nu är den rena tvätten i skåpen och lägenheten är återställd till det vanliga. Jag längtar redan till första advent igen ^^

Idag var vi ju såklart på dagis och "vänjer" Moa. Två av tre fröknar var inte där, så det där kollaget sköts upp till imorgon. Men det var kul idag. Moa gillade inte riktigt när Oskar skulle kramas ganska mycket i början, men hon sa ifrån ordentligt och till slut fattade han vinken ;) Hehe. Oskar var det full fart i! Moa ville mest gå för sig själv och upptäcka. Men sen kom det en liten tjej till, Marina, och henne var Moa väldigt intresserad av! Hon hade ju lila kläder och toffs och spänne i håret :) Hehe. Kanske var därför.

Nu är Zsolt på träning, och jag åt nyss lite popcorn, tänkte kolla på Rush Hour 2, men den har jag sett så många gånger tidigare :/ Så det blit Sims 3 istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0