Oj så spännande!

Idag var jag på informationsmöte på Moas första dagis!
Det var spännande och väldigt roligt att se VAR vår lilla Moa ska spendera sina dagar tillsammans med sina både gamla och nya kompisar.
Alla barn hade redan t.om. fått EN EGEN KROK MED NAMN PÅ!! Kanske inte väldens häftigaste händelse för resten av världen, men för MIG (och Marika) så kändes det HUR STORT SOM HELST! :D
Våra små älsklingar ska bli stora nu :S
Fick reda på att vi ska göra ett litet kollage till våra barn, som ska hänga där på väggen, som dom kan titta på när dom känner hemlängtan eller så. Och jag har ju redan, självklart, fixat alla bilder jag behöver på ett USB. KLART!
Det ska bli så himla spännande! Hoppas bara att hon kommer trivas, och att mina studier flyter på som jag vill, för då skulle ju livet bara vara tiptop!
Jag har förresten köpt lite roliga "studeprylar". Ett kollegehäfte med Hello kitty på, en pappermapp med Hello Kitty på, och en rosa stiftpenna! och lite suddegummin. Haha! Känns som om jag är 7 år och ska börja ettan igen! Helmysigt!
 
Moa verkar må bättre nu, det var väl bara någon tillfällig feber p.g.a hennes tänder. Hon har fått 4 nya tänder på en och samma dag! Inte konstigt att hon fick så hög feber! Måste kännas ganska rejält i tandköttet :S

Imorgon ska vi gå hem till familjen Englund/Svensson och leka med deras baby-vovve! Vill så gärna se hur Mor reagerar när hon får klappa en hund! Hehehe

En liten bild:
Det första jag kom att tänka på när dom nämnde det där kollaget som barnen ska ha på dagis, det var ju självklart Moas HÖÖÖG med nallar! Man kan ju bara inte glömma hennes nallar!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Nja jag skulle gärna, har haft det flera gånger men de fungerar inte alls med mitt hår. För mycket virvlar och såfort jag går ut blir det krulligt, dessutom får jag finnar i pannan om jag har lugg med hårspray som ligger och irriterar min otroligt känsliga hud :( Det är just det som är dilemmat, älskar lugg men orkar inte me den ;)

2011-01-06 @ 01:19:15
URL: http://annasbazaar.blogg.se/
Postat av: minna

heeeeej, har frågestund på min blogg, så kom och fråga nåt! :)

2011-01-06 @ 09:55:50
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0