Ny hårfärg igen :)

Yes, igår kväll tyckte jag att det var dags igen. Att byta hårfärg såklart!
Nu blev det mörkare än jag någonsin haft sedan högstadiet.

Mandel Choklad :)



Idag var en kort dag i skolan, fick dock mer gjort idag än igår! :D Haha.
Jag fick köra Ecco Driving med läraren, jag lyckades iaf få ner bränsleförbrukningen med 7% första gången, så det är väl ok. Har även suttit mig ner med Lotta i klassen och gjort färdigt presentationen som ska redovisas på Måndag, så nu är det bara att öva framför spegeln och "ord bajsa". (HAHAHAHAHA!!)
Trafikprogrammet har börjat fungera igen också, så jag klarade första testet idag ^^ Ganska svåra frågor faktiskt, när man ännu inte kommit in i deras tankesätt :S

Jag kom väl hem runt klockan tolv, har ätit lunch, och nu tänkte jag ta tag i det sociala som man missat under första veckan med skola :P
Moa ska väl hämtas från dagis runt klockan 14.
Så nu hinner jag göra lite fler test i trafikprogrammet innan :)


Kommentarer
Postat av: bigi

Din jävel du passar fan i alla färger!! SKITSNYGGT!!!

Och skönt att skolan går bra :D Glad för din skull!!!

2011-01-22 @ 17:19:18
URL: http://bigiboop.blogg.se/
Postat av: Syster-Yster

Guuud vad fint det blev. Kom faktiskt inte ihåg att du haft mörkt förut men JÄÄÄÄTTE snyggt blev det. Kul att det funkar i plugget oxå. Ska se om vi får in Dennis i special klass till hösten i Sala. En som är inriktad på barn som har språk- och inlärningsproblem. Där har dom tillgång till specialutbildade lärare och klasserna är på 6-8 barn, så mer tid har dom till varje elev, mot som här 12-18 barn per klass. Hoppas det ska funka. Han själv VILL INTE för han har ju sina kompisar här hemma, men vi kommer att proppsa på att han SKA gå på fritids här iallafall. Då får han ju träffa dom oxå. Och han får ju mycket mera kompisar. Annars skulle det inte funka alls med våra jobb. Kraaam

2011-01-24 @ 14:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0