Kanon kväll igår!

Wiiihooo, vilken kväll igår alltså! :D Jag dansade arslet av mig största delen av kvällen, tillsammans med bla. Alexandra och Maria! Haha, jag måste ha bränt 2000 kalorier där uppe på dansgolvet, men ååååå så himla roligt det var!!! :D
Ringde dock efter taxi ca 01:30, då kände jag mig nöjd och sugen på att åka hem och sova.

Idag vaknade vi runt 10 här hemma, pigga och glada. Jag har varit ute på jakt efter nya, svarta, vanliga, j*vla leggins. Letade i varenda butik på Hälla shopping, och hittade några som var lagom tjocka, i den absolut mest otippade butiken, DM :S Men det var ju skönt! Har ju slängt 2 par som jag köpt från cubus för ett bra tag sen, tyckte dom förlorade spänsten och färgen till slut.

Jag har även åkt runt och storhandlat mat på 2 olika affärer, och sedan hyrt film också. Och det tycker Zsolt inte är "ett dugg jobbigt". Men själv kunde han inte ens bädda sängen när jag var borta.
NÄR ska man få lite j*vla uppskattning här hemma? Det blir väl när det snöar i helvetet antar jag.

Nu var det tänkt att jag skulle sätta igång med Burek, men som ni märker så är jag inte på speciellt bra humör just nu, (trots den super roliga kvällen igår) så det får bli vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0