Tisdag den Tionde Februari

Moas "magsjuka" höll bara i sig under fredagen, och sedan lite på lördag morgon. Nu är allt som vanligt igen :)
Moas dag verkar ha varit jätte bra idag, hon åt rejält med gröt till fukost på dagis, och sen åt hon en hel portion med korv & mos, och sen sov hon 1½ timme! Det går framåt vill jag säga! :D
Hon var jätte glad när jag hämtade henne idag, och det var kul för MIG också att få hämta. Annars är det jag som lämnar på mornarna bara, och Zsolt hämtar med cykeln :)

I skolan hade vi redovisning igen idag. Jag och Ivan presenterade vårat arbete, och det gick bra! Läraren såg nöjd ut i alla fall, och även jag.
Imorgon ska vi jobba på det stora arbetet i fordonskunskap, sen slutar vi klockan 11:40! :D
Då ska jag iväg på jakt efter galonbyxor och vantar till Moa. Och en present till en viss person som fyller år på Torsdag!
Vi har faktiskt två personer som fyller år nu på Torsdag, så vi har två fikastunder att hinna till efter klockan 16, plus att Zsolt vill träna klockan 19.30, så vi kommer inte kunna stanna länge på nåt av ställena :/ Men det blir ju bra, då kommer Moa i säng i tid också så hon orkar sista dagen på dagis för veckan.

I helgen kanske Moa sover borta, det får vi se. Men i så fall hittar jag och Zsolt på nåt kul ihop :) Kanske bowling!
Nu ska jag duscha och sen ska jag väl pyssla med nåt här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Lite virrig kanske, eller så pluggar du så hårt så dagarna flyter ihop, eller ;) För vad jag kan se så är det inte den 10:e på tisdagen utan på torsdagen. HIHI.

Vilken tur att det inte var värre för Moa. För det går ju vinterkräksjuka nu.

Jag själv har åkt på en riktig förkylning. Har varit däckad i 2 dagar med feber. Men känner mig piggare idag. Ska jobba ju imorgon så det blir ju perfekt.

Idag ska vi iväg och fixa till Sebbans örsnibb ;) Få se om han vågar när det kommer till "kritan". Han har ju tjatat om det sedan i december och vi lovade det när han fyllt 8. Många kompisar har ju fixat det under hösten och julen nu, så nu är det dax för Sebban oxå.

Tips till helgen, kom upp till Bjurs och åk lite slalom med oss. Det skulle va kul och visa/se hur det går till här uppe.

Kraaam

2011-02-09 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0