Onsdag den Nionde Februari

HAHA! Nej, ÅTTONDE februari var det ju igår! :D Tack syrran!

Ja, idag hade vi en kort dag i skolan. Men fick mycket gjort som vanligt :D
Jag begav mig ut på jakt efter galonbyxor och handskar till Moa. Men dom hade inte i rätt strl på Barnshopen. Jag tänkte att jag skulle komma lite billigare undan, men icke då. Måste åka in till stan och kika där, och betala fullpris. Jahopp, går inte att göra nåt åt det, Lilltjejen behöver ju galonisar! :)
Sen hämtade jag ut ett paket från h&m, Moa fick en jätte fin rosa kofta! :D
Jag köpte även en present till en liten tjej som fyller 1 år imorgon :D Blev ganska nöjd faktiskt :) Fast jag hittade inte det jag egentligen ville köpa.

Nu väntar jag på att tvätten ska torka, och jag har precis ätit.
Jag längtar tills Moa kommer hem, då vill jag ha en KRAM!
Fast Moa har blivit mer "pappas flicka" nu. Förut var hon ju alltid "mammas flicka". Men det är väl så, att dom byter lite då och då. Det gör inget för mig, kul för Zsolt att känna hur det känns att vara favoriten för en gångs skull. Känns dock vääääldigt konstigt när hon går till pappa för att bli tröstad eller kramad :S Men jag ska nog lyckas sno åt mig en kram idag när hon kommer hem ändå! På morgonen när jag väcker henne är hon fortfarande väldigt mysig mot mig och vill pussas, men inte under dagen eller på eftermiddagarna. Och sen när hon ska nattas, så är det fortfarande jag som gäller. Så det har väl egentligen gått från 90/10 till 50/50 antar jag! :D Hehe.  

Imorgon eftermiddag ska vi åka till Vafab Växtkraft med klassen, och se hur dom tillverkar biogas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0