Långledigt!

Åå så härligt med långledigt! Lektionen idag blev inställd, så vi har hemstudier hela dagen idag!
Och på Måndag är det också hemstudier hela dagen! :D Wihoo!
Visserligen ska det ju pluggas, men det är ju en helt annan grej att få sitta hemma och göra det än att behöva sitta i skolan.
Idag har jag lämnat Moa till dagis som vanligt, och så har jag redan gjort hemläxan i Trafikförfattning, skönt att jag äntligen börjat förstå hur man hittar i register och dylikt i den 1000 sidor tjocka boken! :D
Jag ska dessutom jobba med 2 grupparbeten som jag har igång. En handlar om Fordon, och den andra handlar om Yrkespedagogik. Nu har skolan verkligen kommit igång!
Och ALLT som vi gör, ska redovisas/föreläsas framför klassen! :S Det är jag inte van vid, men det är ju ingen av oss i klassen.

Sen ska jag hinna tvätta också, och efter det ska vi åka till Ramnäs och spendera helgen där!
Pappa ska laga min bil, och vi ska få äta massa god mat. Idag blir det Tacos, Imorgon blir det nåt kött och på söndag blir det Moa favorit - Pannkakor!

Sen på Måndag slipper jag ju skolan som sagt, men jag ska fortfarande ta mig ner på stan för att träffa Ivan och ta en kopp te eller nåt. Vi ska jobba ihop i Yrkespedagogik, som ska redovisas på Tisdag! :S

WISH ME LUCK!

Kommentarer
Postat av: bigi

Haha sant :P Men fan man tycker ju att människor ska ha lite hyffs iaf! Och kanske inte spela på högsta volymen!!!

2011-02-04 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0