Inte gå bananer!

 Nej, man behöver ju inte gå HEEELT BANANER bara för att det är fredag. Jag menar, fredag är det ju en gång i veckan, varje vecka, hela året!
Så vi har ätit lite pizza och ska senare kolla på lite film. Minns inte ens sisst jag åt pizza! Nomnom det va gott, sparade även lite till Moa så hon får smaka imorgon :D
((Om någon är intresserad så tog jag en Vesuvio barnpizza, och Zsolt tog en vesuvio +gorgonzola +bacon.))

Tidigare har jag tvättat, bytt lakan och lagat mat idag, mer har jag inte orkat! Jag får inte sova ordentligt för Zsolt ska hålla på och böka och knuffas hela nätterna, och så gör han massa saker i sömnen :S Läskiga människa!
Jag höll t.ex. på att ramla ur sängen inatt, när han hela tiden ska krypa närmare och närmare mig, men jag slog bara i huvudet i nattygsbordet så att jag vaknade som tur var. Annars hade jag legat på golvet inom 3 sekunder ungefär.

Denna helg blir lugn och skön, precis som jag ville. Det har trots allt varit en tuff vecka, med mycket ont i magen, lite sömn och tunga lektioner i skolan!
Vi ska ta en liten promenad imorgon och se hur långt Moa orkar gå helt själv :) Kan bli spännande! Idag tog vi en liten sväng när vi hämtat henne från dagis, hon älskar att gå runt och titta på bilar och HUNDAR, och hon blir alltid sur när det är dags att gå hem. MEN imorgon får hon bestämma heeeelt själv!

Kommentarer
Postat av: bigi

Va kul att du prövade en ny pizza :D Vet ju att du inte tycker om varm ost. Eller har för mig de iaf :P



Jätte roligt att lilltjejen börjar gå mer och mer :P Snart kanske ni kan ta en promenix hit om hon orkar :D



Du.. Jag har hittar en jätte god maträtt som jag kanske skulle kunna laga till ditt presentkort :D Eget recept! :P Men jag kan lägga fram förslaget på lördag så får du säga om du tycker de låter gott eller inte :P

2011-02-20 @ 14:20:54
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0