Hänt i helgen?

Jo det ska jag tala om sörru!

I Lördgas åkte vi till busborgen, där fick Moa leka av sig rejält! Hon brydde sig knappt om oss, hon var så fokuserad och taggad på alla bollar och roligheter som fanns där. Fanns även en liten kille som tyckte Moa var väldigt söt, så han kramade henne stup i ett. Moa blev lite förvånad först, men sen vande hon sig.
Hon fick äta korv med bröd också, det gillade hon skarpt!

Igår fick jag för mig att det var dags att åka till Jysk, jag ville köpa ett lektält till Moa, och jag hittade den jag ville ha! Billig var den också!!! Så gårdagen spenderades med att leka i tältet, mysa i tältet och vila i tältet. Moa ville nästan inte lämna tältet igår! Så det var enn bra inköp.
Extra bra tycker ju jag, eftersom hon nu har fått lite mer golvyta i sitt rum, för vi slängde in alla nallar i tältet. Det ser liksom inte rörigt ut längre p.g.a. nallarna *tummen upp*.

Idag har jag studiedag, och det är precis vad den är! STUDIEDAG!
Moa lämnades på dagis klockan 8, den klockan 10 ska jag till Moas framtida dagis, (förhoppningsvis) och ha ett litet möte och rundtur antar jag. Jag har ju redan varit där en gång tidigare, men då tyckte jag inte att familjcooperativ var så lockande, men det har ändrats kan jag säga! Jag vill ha mer inblick i dagiset där min dotter spenderar sina dagar, och gärna mindre barngrupper, med SNÄLLA barn som inte behöver rivas och bitas för att göra sin röst hörd.
Det blir nog super bra! Moa har en liten kompis som redan går där också, och han rekommenderar det starkt! Hehe.
Sen efter mötet på dagiset så ska jag hälsa på syster Sirpa som ligger på sjukhuset igen. Dom ska bara kolla att allt är bra med henne och funkar som det ska, sen får hon komma hem! Men jag ska hålla henne sällskap en stund iaf!
Sen EFTER allt det där, så är det STUDIEDAG kvar! Då ska jag försöka hinna göra en tuff uppgift i Yrkespedagogik som jag inte hunnit med i helgen. För i helgen ville jag faktiskt ha just HELG med min familj, så det så!

Nu ska jag fixa håret och äta Kellogs Corn Flakes! (Inte på samma gång dock.)

Lite bilder från i helgen: (klicka för förstoring)

     
   


Kommentarer
Postat av: bigi

Hoppas allt är bra med din syster :/

2011-02-22 @ 17:13:13
URL: http://bigiboop.blogg.se/
Postat av: Sirpa

Tack för sälskapet syrran. det var riktigt trevligt att få besök.

2011-02-23 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0