Bildbomb!

Det var så länge sen jag lade upp någon bild på lilla prinsessan, så här kommer en liten BILDBOMB!
Moa kan förresten säga sitt eget namn nu!! Vi började lite smått med att säga, väldigt sakta, Mmmoooaaaa. Sen upprepade hon bara Moooooo. Sen sa hon Mmmoooaaa, men nu säger hon Moa! Duktig tjej! :D
Trevlig alla hjärtans dag till er alla! :)

 
I pyjamas hos mormor och morfar i Ramnäs.


 Kollar läget med morfar i garaget när han lagar vår bil.

 
Sitter så fint i soffan.


 Somnade plötsligt på golvet 1½ timme före läggdags,
måste ha haft en tuff dag!


Fin outfit, på väg till barnkalas!


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Hon är ju så söt. Min Jerry har lika frissa som Moa. Får absolut inte klippa. Han såger att -Då skriker jag om du eller Malin klipper mig. HiHI. Kallar honom för Jenny, då blir han lite sur, kanske får jag klippa så småningom. Jo Sebban fick sig en pearsing (eller hur det stavas). Lite öm har han vart men det ser finfint ut. Nu känner han inte något längre. Han planerar redan på att köpa ett hänge med en dösklalle på. HIHI

Blir förövrigt arbetslös igen. Så var det med den "fasta" anställningen man fick. :( Jag är mer förbannad på dom än ledsen, för dom hade ju lovat att det är inga problem och vi har räknat på det och jag tog den, fast det skulle bli tajt med ekonomin. JaJa bara ta nya tag och söka igen. Jo dom tom frågade, samma dag, om jag kunde sommarjobba. Svarade bara att det hoppas jag att jag slipper hos ER. Sen gick han.

Kraaam

2011-02-15 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0