Praktikdag 1

Det gick bra idag! Fick även reda på att vi egentligen bara skall gå 6 timmars dagar, alltså en 30 timmars vecka :) Så jag slipper gå på en sån där senlagd teorilektion på Torsdag, skönt faktiskt! Så jag går nu ca 10:45 till 16:55, som det ser ut nu. Men det kan ändras också beroende på om det finns elever eller inte.
Som idag blev det en lucka på 2 timmar :S Fick ju sitta och tjattra med receptionisten en bra stund i alla fall och lära känna henne. Trevlig tant det där!
Jag åkte med Mizada hela dagen annars, i hans Volvo S60, och det funkade bra. Alla lärare är så trevliga, och ELEVERNA OCKSÅ för den delen. Där är det skillnad på eleverna från edströmska och eleverna i verkligheten kan jag säga. Haha.

Nä jag kom hem, ca 18:10 så stod Moa och Zsolt och diskade! Haha, jäkla Zsolt tar till barnarbete för att få hans uppgift, disken, gjord :P Men jag antar att det va Moas idé, för hon stormtrivdes!



Nu har jag funderat i 2 månader, och nu är det slutfunderat...
They are mine!

Nu är jag alltså färdig för vintern, och SOM jag längtar! :D "Nu är det jul igen, och nu är det jul igen... trallalalalalalalala!!"


Imorgon går jag 10:45-21:00, den anda lååååga dagen denna vecka. Blir att ta med både lunch och middag. Hehe.
Nu ska jag duscha och sen blir det Swedish Hollywoodwives!! :D

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Ser ju ut som hon stortrivs, Moa alltså. Men honkanske blir lika händig i köket dom mor sin. Jag längtar ju till på söndag, då får jag ju min beställning som jag beställde från dig!? eller??? Dennis går o tjatar om Moa. Han fick ju träffa henne i lördags kväll och Dennis blev överlycklig som fick BAMSE kramar från både Moa o Robin. Dom 2 gick tom FÖRBI MIG och fram till Dennis för en kram, SEN fick jag som NR2!!!! JAJA Dennis är ju en bebis magnet och ÄLSKAR små barn.

Kraaam

2011-08-29 @ 20:59:26
Postat av: Bigi

Hahaha typiskt honom hahahaha :P Men gulligt :D

2011-08-30 @ 23:05:35
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0