Ont ont ont

Hmmm... i två dagar har jag nu haft sån huvudvärk och yrsel att det känts som om jag ska svimma på fläcken :( Allt kommer på eftermiddagen, runt klockan 15. Jag kan knappt köra bil, och minsta lilla ljud så käns det verkligen som om huvudet SKA explodera. Alltså, jag är inte den som klagar högt om jag har lite småont någonstans... MEN AJJJJ! Det här jag upplever nu är fan inte att leka med :( Misstänker hjärntumör eller nåt!
Needå.. men man vet ju aldrig.

Idag åkte jag hem till Mami i Ramnäs när jag lämnat Moa på dagis. Då mådde jag bra i huvudet, precis som igår vid den tiden.
Sen följde mamma med mig hem, och hämtade även Moa från dagis. GLAD blev Moa då :P
När vi kom hem, efter att ha stannat en stund i lekparken, så small det till i huvudet, och blev bara värre och värre.

Jag har iaf hämtat Zsolt från jobbet, sen åkte vi och beställde Moas 1 års foto! :D ÄNTLIGEN! Problemet nu är ju bara att hitta en passande ram, hellst med passepartout, alltså en ram på 70x70cm! I värsta fall får jag och pappa snickra ihop en.

Efter det åkte vi och hämtade ut resterna av min beställning från Gina. Allt satt jätte fint! Så nu har jag en härlig hörtgarderob att se fram emot att bära när skolan börjar igen :)
Det blev 3 koftor (gul, rosa, grå),
2 kjolar (svart/vit och svart),
1 blus (mörkblå med guld knappar),
1 par leggins (svart, skinn imitation) 
2 par tights, 
4 linnen (svart, vit, blå, lila),
1 Klänning (svart, heter för övrigt Moa Dress, hihi),
1 midjebälte (svart),

Hääärligt. Där försvann ju mina pengar denna månad.. nästan så! :)

Detta är bilden jag beställde till oss, vår BUSIGA lilla PÄRLA:







SATU, detta är bilden jag beställde till er:

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Kanon fin bild! Tack! Sitter nu med lite räkningar och tog en "brejk" i betalandet och kollar in din blogg. har ju inte gjort det på ett tag nu. Har ju haft SEMESTEEEEEER!!!

Kraaaam

2011-08-16 @ 21:44:41
Postat av: Anonym

Va söt du är gumman =) Tack!!



Hoppas att du mår bättre snart, du kanske har fått nån form av migrän? :/



Saknar er <3

2011-08-16 @ 23:17:01
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0