Nervös

Det går bra för Moa på dagis. Det är nu 3:e dagen och jag lämnade henne själv där nu :) Jag ska hämta henne klockan 11, så det är bara 1½ timme. Imorgon ska hon äta lunch där, och på Fredag ska hon också sova middag där! Hoppas det kommer gå bra.

JAG ÄR NERVÖÖÖS! Jag ska ju till Solna idag och presentera mig för min handledare under praktiken, och skolchefen. Det känns som om jag ska på en arbetsintervju, skit nervöst! Och så regnar det ju självklart idag! :/ Så mitt hår kommer ju inte vara lika fint ända till klockan 15, FUCK! Men aja... det blir nog bra ändå.

Jag bakade rispiroger själv i Måndags ;) Jag orkade inte vänta till December!
Det blev vädigt gott, trots att det var första gången någonsin för mig att göra sånna själva!
Imorgon tänkte jag göra fler, måste ju öva in tekniken... och fylla frysen tänkte jag ;)


Här är dom mumisga små härligheterna! :D (med äggsmör) Mmmmm mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0