Late update

Vaknade upp och var otroligt förkyld idag igen! :S Konstigt att förkylningen ena dagen känns bättre och andra dagen mycker värre! Min näsa antingen rinner eller är täppt, och jag har nyst ungefär 100.000 gånger på 15 timmar... känns inte bra.

Och nu känner jag att min diet är jobbig, jag vill ha nåt GOTT, inte nutrilett shake, inte frukt och inte kycklingsallad!! I helgen får vi se om det blir nåt gott att synda med... längtar redan :S inte bra!

Jag har efter mycket om och men fått tag i chefen på trafikskolan i Solna som jag ska praktisera på för första gången om 4 veckor. Han låter så himla trevlig i telefonen, om möjligtvis lite stressad, men det kan jag förstå. Det skulle jag också vara om jag ägde 3 trafikskolor och samtidigt sitter ute i bilen då och då. Hehe.
Jag ska dit och presentera mig den 10:e alltså nästa onsdag. Det är sååå spännande, undrar vad jag ska ha på mig! :O Vill ju inte gå FÖR finklädd så att dom tror att jag kommer se ut så varje dag, för det kan bli jobbigt. Om jag börjar mina dagar på jobbet klockan 7 i framtiden, då måste jag ta tåget klockan 6, och då måste jag gå upp klockan 4 om jag ska hinna piffa till mig till 100% jämt... så nej, det kommer jag INTE att göra. Men lite lagom fixad måste man ju vara, man interagerar ju med andra människor hela dagarna och är typ föratagets ansikte utåt mot kunderna/eleverna. Näe fy vad kul det kommer bli!! Lååånga dagar, men det får man offra ett tag, några år eller så.

Haha, såg en film häromkvällen på TV, Norbit, fan va den är rolig! Eddie Murphy är så himla bra på sina olika roller... måste ju vara lite skitzofren ;)

"How´r U doing?!"

Önskar att jag också kunde ta på mig en bikini och gå på standen och bara glömma alla mina komplex. Men för mycket har hänt för att det ska kunna ske :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0