Längtar!

Jag längtar SÅÅÅ till kryssningen!!
Det ör dock hela 129 dagar kvar :( HUR SKA JAG ORKA VÄNTA?!

Jag ser verkligen fram emot att få kliva ombord, se lyxhytten, äta julbuffé, ta en drink eller två i baren, gå på spa, shoppa tax-free, och se mig omkring i Helsingfors!

Jag kommer vara på jakt efter en äkta pälsmössa!
Vi åkte till helsingfors senast i början av december -07, och då hittade jag en super fin mössa av äkta päls, det var en man som stod och sålde på torget. Men hade inte tillräckligt med pengar då.

Jag kommer dessutom att gå till ett bageri och köpa så mycket rispiroger, karjalanpiirakka, jag orkar bära! Vi har ju minikyl i hytten så jag kan förvara dom ;) SSSSSSSMASKIGT






Åååå, ge mig piroger nuuuu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0