Helkul kväll!!

Yessss, blev en lyckad kväll igår, trots att flera var torrbollar och inte dök upp på förfesten :S
Men vi va 5 pers som lyckades underhålla oss fram till vi skulle ut på krogen :)
Jag hade ju bjudit med mig Lindah lite spontant, och det ångrar jag INTE. Skit mysig och härlig tjej! Synd att hon skall flytta om ett tag :(
Det blev sen Blue Moon Bar♥ Men fy fan va varmt det va där inne!! :S Jag svettades som en gris när jag dansade, INTE OKEJ! Så jag kände mig nöjd runt klockan 01, hade då hunnit gjort baren, dansgolvet och vimmelbilderna. Så då var det dags att börja tänka på refrängen.
Min kära kom och hämtade mig, SÅ lyxigt med en karl som har körkort :P Man hann ju glömma bort hur det var under det där året han var utan. Haha
Vi åkte till Max här vid pilgatan, det har tydligen öppet till 4!! Jisses :S Aja, blev mina älskade mozzarellasticks och lökringar, perfekt "efter-krogen-mat".

Väl hemma så var jag ganska så pigg, så vi mös lite och pratade innan Zsolt skulle skjutsa hem sin lillebror. Sen somnade jag som en stock!

Otroligt nog missade jag hela åskvädret som folk säger ägde rum inatt. Gud så skönt.
Helt ännu mer otroligt så sov jag hela 8 timmar med alkohol i kroppen! Det händer inte ofta kan jag säga. Jag brukar max kunna sova 4 timmar och sen vara skit trött hela dagen efter.
Jag vaknade dock 06.00 och gick på toa, men sen KUNDE jag somna om igen, fan vad härligt! :D

Moa kommer hem i eftermiddag, hon är och leker av sig hos kusinerna Lindvall! Det va inge som helst problem att säga Hej då och lämna henne där igår. Hon stod och vinkade också när vi rullade ut från uppfarten, sen sprang hon in och lekte igen. PLUTTEN! ♥ Hon har blivit en så stor och duktig tjej! Finns INGEN bättre ♥

Kommentarer
Postat av: Bigi

Va roligt :D



Jag sov också mig igenom oskvädret tydligen! Hade jag hört att de var ett kan jag lova att jag inte kunant sova >_<

2011-08-28 @ 15:42:27
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0