Frisk!

Härmed friskförklarar jag mig! :D
Huvudvärken var tydligen något som låg och avvaktade i tre dagar innan det bröt ut i feber! Men nu är jag som sagt frisk igen, har liiiite svullna halsmandlar, men det är jag ju van vid. Hade liiite ont i huvudet igår, men idag: INGENTING! Ååå så skönt! :D

Jag lämnade en glad Moa till dagis idag, vi gick hand i hand dit till klockan 9. Hon ville ha lite gos och kram innan hon snabbt vinkade iväg mig och sprang in för att leka. Hon är så jäkla söt!!!
Och fröknarna älskar henne också, dom säger att dom får sig ett gott skratt varje dag p.g.a. den lilla damen och hennes roliga upptåg och grimasher.
Pappa hämtar henne på dagis sen klockan 13.30, så det blir en kort dag idag.
Igår fick hon gå en lång dag, 6.30-16.30, då Zsolt lämnade och hämtade så att jag kunde krya på mig, och det hjälpte!

Efter jag lämnat Moa på dagis tog jag bussen till Coop Extra och köpte lite taco-grejer och Chees cruncherz till Zsolt, han ÄLSKAR sånna! Haha. Han blandar dom starka och och vanliga i en skål, och sen kan han äta det hela kvällen lång. Haha. Jag får ju nöja mig med popcorn :/ MEN jag klagar inte, för POPCORN ÄR JU SÅ JÄVLA GOTT!!

När jag satt och väntade på bussen hem igen, så kom det en bil och plockade upp en snubbe, sen åkte bilen aldrig iväg, så tittar jag upp, så sitter det fyra killar där och smilar och en säger "Hoppa in i bilen om du vill så kan du få skjuts". Hahahahaha, vad trodde han?!
Efter några snälla "Nej tack" och några trötta "NEJ TACK" så gav dom upp.
Det är farliga tider för snygga människor gott folk, så passa er!!
Men det är trevligt att veta att I still got it ;) Trots 16kg+

Så ikväll blir det Tacos, mums!

Och imorgon kväll skall jag åka till Signalisten och träffa några klasskompisar över några glas, prata om sommarlovet och den kommande terminen. Trevligt! Jag längtar såååå till måndag och första dagen i skolan :D

Och på söndag åker vi till Ramnäs, delvis för att jag måste skriva ut ett papper från CSN, och delvis för att Moa pratar så mycket om Mummu och Moffa hela tiden! :D (Det har dom på dagis också hört tydligen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0