Bon soir

Nu är jag laddad inför vintern! Min jacka som jag beställt från Ellos kom idag, och den är skiiiit snygg. Perfekt!
Och Moa är redo inför hösten/vintern på dagis, hennes kläder är också jätte fina, och sådär busigt tjejiga.

Jag har nyss lyxat till det med super god vattenmelon som kvällstilltugg, det är en av få saker som är jävligt gott och som man INTE blir tjock av! :D

Nu ska jag fresta mig själv med att titta på Leila Bakar i Frankrike. Jävla kvinna och BO I FRANKRIKE!!! Jag vill också!!! Med min familj förstås ;)

Imorgon har älskling teoriprov igen och denna gång har han verkligen pluggat, HÅLL TUMMARNA!!!

Jackan


Super mysiga och söta tunikor med leggins :)




En klänning som har en påsydd bolero, med leggins förstås :)

(+ två andra uppsättningar som jag inte har bild på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0