Lördags bravader

Sitter just nu i Ramnäs. Har ätit den traditionella tacosen, jag åt 2½!! Jag är så himla MÄTT!
Men det är väl bra det, för ikväll ska jag förtära lite alkohol med några klasskompisar på Bjurhovda.
Det ska bli trevligt. Jag ska dränka mina sorger från provresultatet vi fick i veckan :( Jag och Lilly :)
Men det får bli en hyffsat lugn kväll med mycket prat och kanske lite spel eller lekar! :D
Sen hämtar pappa mig till Ramnäs på natten, så jag får vakna upp med min Zsolt och min Moa :)

Zsolt och pappa ska byta til sommardäck på bilen, har saknat våra lågprofil under vintern ;P
Men snart dags att köpa nya däck tror jag, både sommar och vinter, kan bli lagom dyrt!

Moa och mamma har gått ut på promenad. Själv så tog jag helt fel kläder på mig för att kunna gå på promenad, men dom passar på festen senare i alla fall ;P haha.
Nu kör jag lite egen förfest med Spotify!

"Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gonna make you lose your mind"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0