Tisdag den tjugosjätte April

(Känns som Måndag)
Det kändes tungt imorse att väcka Moa för att fixa henne till Dagis. Det har verkligen varit mysigt att bara ha henne hemma förra veckan och hitta på roliga saker för hennes skull. Men nu är det tilbaka till verkligheten igen. Hon var ju visserligen väldigt glad när jag lämnade henne på dagis, och jag fick både puss, kram och vink innan jag gick. Hon fick ju sätta sig vid ett dukat frukostbord direkt, det gillar hon! :)

Jag sitter nu i skolan, vi är bara halva klassen idag, verkar som om många valde att ta en extra ledig dag.

Får väl se hur mycket som kommer lbi gjort, jag har i alla fall ett prov imorgon och kanske åker jag även på att redovisa ett trafiksäkerhetsarbete. Tjoho!...?

Men idag vill jag ut och jogga, efter det kan jag plugga till provet. Önska mig lycka till med joggningen, för det var ett bra tag sen, i höstas sist ;P Men det ska bli sååå skönt. Har fixat ny musik att lyssna på också, perfekt!

Nu ska jag lyssna på Tobias Lektion 2.


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Vår påsk gick fint oxå. Pojkarna åkte skidor ett par timmar på långfredagen men sen blev det jobbigt. Det ÄR snö kvar i backarna men det är som att åka i grovsalt. Men vi hade det mysigt med lekar och mat och umgänge med våra campingvänner HELA dagarna lång. Sol fick vi så det svider ;) Hela jag ser ut som en kräfta. Har solat i bikini där. Värmen hade verkligen kommit. Mitt på dagarna var det närmare 25-30 grader i solen. Så sista dagen gick man bara i som ett töcken och letade skuggor bakom husvagnarna. Så nu är "lilla Bettan" hemma. Skönt att den säsongen är över och man kan vila upp sig från husvagnen en tid.



Det känns som jag oxå sitter i skolbänken. Har ju börjat på ett nytt jobb (i 2v.) Där lär jag mig fakturering, bokföring, löner och en massa andra uppgifter inom administration. Men den enklaste biten ordermottagningen och körordrarna mm till bageriet sitter nu efter 2 dagar känns det som. Efter dessa 2v så kanske det blir förlängt, beror på vad dom tycker om mitt jobb hittills. Så HOPPAS dom är nöjda. Är trött på ett helt annat sätt nu än förr när man jobbat med tunga "kroppsarbetarjobb" och nu bara "sitta" vid en dator. Fast det är S--T KUL!!

KRAAAM

2011-04-27 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0