Påskfirande 2011

Vi hade en jätte bra dag hos famljen Lindvall igår när vi firade påsk tillsammans!
Jag och Sirpa fixade maten tillsammans medan männen tog hand om barnen.
Sen satt vi och åt ute på altanen och bara njöt av solens värme! Det är snart sommar!!!
Moa åt leverpastej, köttbullar, potatis, kyckling och prinskorv, och hon verkade gilla det ganska bra.
Hon fick et påskägg av famljen Lindvall också, full med djur från bondgården i plast! En perfekt påskpresent då hon inte hade några såna djur innan ;) Hon sitter t.om. och leker med dom just nu bredvid mig!
Moa fick hoppa med kusinerna i en stor studsmatta också som dom köpt till sin tomt, Moa tyckte väl det va lite läskigt till slut, för det blev lite väl livat när en av kusinerna inte hade några öron ;) Hehe. Men kul med studsmatta till barnen, en riktigt energiutjämnare om inte annat.

Idag sov Moa till klockan 10, hon la sig ca 20:15 igår, så hon va riktigt trött!
Vi har tänkt att gå på lång promenad hela familjen. Min runda som jag brukar springa, då tar den 1 tim och 5 min. Så nu lär den ju ta ett bra tag om Moa ska gå själv :P Haha.
Först måste jag fixa håret och klä på mig...

Här är några härliga bilder från igår: GLAD PÅSK! ♥ och Tack familjen Lindvall! Tycker om er! ♥

      

     

  

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

PSST. 4.e pirat filmen är bokad med dig. Säg bara till när du vill och kan gå på den med mig. Ser verkligen fram emot den tillsammans med dig. Äta en bit mat före är en kanon idé, så man hinner prata av sig före filmen. HIHI. LIKE ALWAYS

Kraaam

2011-04-27 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0