Ond cirkel!

Jag sitter fast i en ond cirkel, och så har det varit i tre dagar nu.
Jag har lite problem med magen igen, så fort jag äter något så gör det ont, men samtidigt har jag mensvärk och känner mig sugen på att äta något non-stop! Hahaha, knäppt! Känns som att det är endast jag som alltid råkar ut för sånt här! Hahaha, man måste ju ändå skratta åt dumheterna.

Jag är hur som helt hemma från skolan. Jag missar de andra gruppernas lektioner :/ Som tur är så har vi ju redn haft vår egen i alla fall.
Jag har fått mycket gjort hemma idag, igår var jag dock ganska still och försökte vila typ hela dan.
Men IDAG som sagt, så har jag städat och bäddat rent, lagat mat och rensat i Moas garderob. Senare har jag tvättid också. Skönt att få lite saker avbockat på "att-göra-listan", det blir ju att det förblir avbockat ett tag nu när jag har mycket i skolan.
Det kan ju vara där skon klämmer, att jag har "stressmage". För även om jag låtsas att jag inte bryr mig om hemmet osv ett tag för att prioritera annat och lätta på den inre stressen, så vet jag att det ligger och gnager mig i huvudet hela tiden i alla fall, TILLS det blir gjort i all hast till slut.
Jag är sån som person, lite neurotisk, som min kära mor antar jag!

Jag har prov på fredag i Miljö :) Jag gillar det ämnet i skolan, men jag vet inte hur provet kommer att gå, för jag läser igenom alla papper och anteckningar men inget vill fastna! Det visar sig väl på fredag VAD som egentligen fastnat :)

Jag längtar sååå himla mycket till fredag och helgen! Ska bli mysigt!
Och nästa vecka är det "påskhemstudier", så Moa går bara på dagis Måndag-Ons sen får hon vara hemma! :D


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag känner igen det där med magen. Jag får ont lite då och då, efter att jag har ätit så jag vet hur det känns. Hoppas du mår bättre nu.

2011-04-17 @ 10:08:23
Postat av: Syster-Yster

Ja ond cirkel ja. Min onda cirkel är att man bara får en massa vik och hoppas innreligt hela tiden att man får något bestående. Som nu, kändes kanon hos båda som jag träffa för intervju, men fick svar att dom ahde löst detta med en gamal arbetare som jobbat där förut. Men idag fick jag ett tips om ett jobb i Sala. Så jag ringde, prata lite, vips, ska dit imorgon och träffa dom. Kul igen.

Så min cirkel är jobb eller inte jobb.

Hoppas att du får bukt på din mage...

Kraaam

2011-04-19 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0