Torsdag den sextonde september

Igår var jag ute på vift hela dagen. Först åkte jag ner på stan för att handla diverse presenter. Jag hittade topper presenter till Zsolt! :D Han fyller ju år på Söndag ;)
Jag hittade även passande presenter till Moa, men det är inge speciella presenter direkt, bara sånt som hon BEHÖVER.  Efter shoppingen i stan så åkte jag och Zsolt och storhandlade, medan mamma tog hand om Moa.
När vi kom hem så sov Moa. Jag träffade inte Moa många timmar igår, så ja saknade henne jätte mycket när vi var på väg hem! Jag smög in i sovrummet och kikade lite på henne, hon va ju lika söt som alltid!

Idag är det piss tråkgt väder :(
Så jag städar och plockar lite här hemma.

(Jag vet att Moa fylld 11 månader nu, men jag väntar med att uppdatera det fram till den 21:a, för då har vi bvc tid.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0